Nefunguje Vám zakoupená softwarová licence?

Pokud Vám nefunguje zakoupený softwarový produkt, před jeho reklamací doporučujeme využít jednu z následujících možností:

Prostudování návodů k instalaci a aktivaci

Prostudováním našich návodů k instalaci a aktivaci zakoupených softwarových produktů zjistíte vždy správný postup k bezproblémové instalaci a aktivaci zakoupeného softwarového produktu.

Využití bezplatné vzdálené asistence

Využitím bezplatné vzdálené asistence umožníte našemu operátorovi se jednorázově připojit k Vašemu PC za účelem zjištění a odstranění závady spojené s instalací nebo aktivací zakoupeného softwarového produktu.

Jak zadat reklamaci?

Pokud nechcete využít ani jednu nabízenou variantu a chcete softwarový produkt reklamovat ihned, reklamaci zahájíte zasláním e-mailu na adresu: info@druhotny-software.cz, do předmětu e-mailu napište: Reklamace.

E-mailová zpráva by měla obsahovat reklamovaný produktový klíč, číslo faktury k zakoupené softwarové licenci, podrobný popis, proč chcete software reklamovat a jako přílohu připojte screenshot(y) s chybovou hláškou.

Po obdržení Vaší zprávy se s Vámi spojí náš technik, který s vámi reklamaci zkonzultuje a zároveň navrhne vhodný způsob řešení.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.